چربی سوزی سریع و آسان؛

(چربی سوزی سریع و آسان) آیا هر هفته به باشگاه می روید، اما هنوز تأثیری در سایز بدن خود مشاهده نکردید؟ آیا رژیم سختی گرفته اید، اما بدنتان هنوز به وزن ایده آل خود نرسیده است؟ اگر هنوز هم در رسیدن به وزن و سایز ایده آل خود مشکل دارید، ما به شما روش هایی را پیشنهاد می کنیم؛

دیر شام نخورید؛

سعی کنید بین اولین وعده تا آخرین وعده در طول روز 10 تا 12 ساعت طول بکشد. برای مثال 7 صبح صبحانه بخورید و 7 شب هم شام بخورید. این روش منجر به افزایش چربی سوزی در بدن می شود و همچنین در پایان روز سم زدایی صورت می گیرد. سعی کنید علاوه بر رعایت کردن فاصله زمانی، دیر هم شام نخورید. دیر شام خوردن نه تنها فرآیند چربی سوزی را افزایش نمی دهد، بلکه باعث چاقی نیز می شود.

صبح ها ورزش کنید؛

در هنگام صبح بدن بیشترین آمادگی را برای ورزش کردن دارد. همچنین فرآیند چربی سوزی و کاهش سایز با سرعت بیشتری انجام می شود. سعی کنید تا جایی که می توانید با معده خالی شروع به ورزش نمایید.

به جای صبحانه، اسموتی های افزایش متابولیسم را میل نمایید؛

پس از اینکه ورزش کردید، اشتهای شما افزایش پیدا کرده و می خواهید هرچه سریعتر صبحانه بخورید. یک جایگزین عالی برای صبحانه، اسموتی های افزایش متابولیسم می باشد. این نوع اسموتی ها اشتهای شما را کم کرده و کمتر میل به غذا پیدا می کنید. به یاد داشته باشید که اسموتی های افزایش متابولیسم را 12 ساعت پس از خوردن آخرین وعده غذایی خود، میل نمایید.

غذاهایی را میل کنید که متابولیسم بدنتان را افزایش می دهند؛

بعضی از غذاها متابولیسم را کاهش می دهند و برخی نیز باعث افزایش متابولیسم در بدن می شوند. بنابراین با انتخاب غذاهای درست به فرآیند لاغریتان کمک کنید. برای مثال می توانید به جای استفاده از سینه مرغ از ماهی مصرف کنید. همچنین هرقدر ماهی تازه تر باشد، عملکرد متابولیسم را افزایش خواهد داد، پس حتماً در طول هفته از ماهی میل کنید. با انتخاب جایگزین های مناسب در بلند مدت شاهد افزایش چربی سوزی و لاغری خواهید بود.

بیشتر فیبر مصرف کنید؛

ممکن است شما در طول روز ساعات زیادی را ورزش کرده باشید و تلاش زیادی برای لاغر کردن خود بکنید، اما در آخر گرسنگی بر شما غلبه کند و نتوانید جلو اشتها و گرسنگی خود را بگیرید. خوردن فیبر یک راه حل عالی برای رفع گرسنگی است. روزانه با خوردن مواد غذایی فیبردار، به مقدار زیادی جلوی اشتهای شما گرفته می شود و شما می توانید با خیال آسوده و بدون احساس فشار رژیم غذایی خود را حفظ کرده و به اندام ایده آل برسید.

نکاتی دیگر در رابطه با چربی سوزی؛

  • تمرینات قدرتی را انجام دهید؛

با انجام این نوع تمرینات در کنار رعایت کردن رژیم غذایی، بدنتان شروع به عضله سازی می کند.

خوب بخوابید؛

خوابیدن با چربی سوزی، فرآیند لاغری و کاهش وزن رابطه مستقیم دارد.

  • سرکه را به رژیم خود اضافه کنید؛

سرکه میزان قند خون بدن را کاهش داده و تنظیم می کند. علاوه بر این سرکه یک چربی سوز عالی است و به خوبی عمل می کند. اگر نمی توانید به صورت خالی سرکه بخورید، آن را در غذا یا در سالاد خود بریزید و میل نمایید.

  • آهن بیشتری مصرف کنید؛

آهن وظایف مهم و زیادی را در بدن انجام می دهد، کمبود آهن با عملکرد تیروئید رابطه دارد و برخی از تحقیقات نشان داده که با مصرف آهن، بدنتان چربی سوزی را با سرعت بیشتری انجام می دهد.

 

قهوه بنوشید؛

کافئین یک ماده عالی برای چربی سوزی می باشد و در بیشتر مکمل های چربی موجود است. از آنجا که قهوه سرشار از کافئین است، آن را به سرعت وارد بدن شما می کند، سپس این ماده چربی های موجود در بدن را متلاشی می نماید و فرآیند لاغری را بهبود می بخشد.

(چربی سوزی سریع و آسان)

وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *